Jobbansökan

Shit är ganska stolt över mig själv hur aktiv jag varit och sökt jobb. Jag har sökt 14 jobb idag både genom nätet och personligen lämnat cv. 
Igå sökte jag 13 jobb också genom nätet och personligen. Fick ett samtal igår samma dag som jag lämnade cv att jag ska komma på intervju imorgon. Ska bli spännande! 
 
Håller bara tummarna att jag kan få ett heltidsjobb som innebär vardagar under normala tider. Aldrig haft ett jobb som inte innebär helger. 
 
Jag vill bara jobba och tjäna pengar nu så jag kan spara pengar och köpa alla möbler jag tycker är fina. Att kunna handla en nyårsklänning utan att behöva gå runt på second hand butiker för att hitta en fin nyårsklänning...
 
Lever just nu på 55 kronor i en vecka till. Sen vet jag inte ens hur min lön ser ut inför nästa månad. Det enda som är positivt är att jag inte är ensam med hyror och räkningar längre. 
 
 
 
mina tankar, vardag | |
Upp