Hundra känslor

Tror jag har gått igenom hundra känslor idag och har fortfarande ont i magen av oro... Och den kommer inte gå över på ett bra tag!
Vakna av ett meddelande och det krossade mig totalt! Fick inte svar på tre timmar under dem timmarna bara grät jag hela tiden. Svullna ögon och blöt kudde och helt röd i ansiktet.
Vill inte berätta exakt allt som hänt för vill inte hänga ut någon och vill ha lite privat. Men får se om jag orkar blogga nu dessa dagarna. Behöver tänka och känna efter vad jag vill men innerst inne vet jag redan mitt beslut. Önska bara inte de va sant. Att allt va en enda stor mardröm och jag ska vakna upp när som helst och va glad igen.
Att en så liten sak kan förstöra en persons känslor...
Kommer aldrig kunna somna, har så ont i magen!

mina tankar, vardag | |
Upp