Hemlängtan

Vill bara ligga i min pojkväns famn och kolla någon serie just nu. Och kunna gå till gymmet och få ut ångest!
Gått en vecka i Thailand nu och jag har inte sett havet eller sand än... Nog slagit rekord på hur lite jag pratat på en vecka.
Trött på att känna mig dum för jag inte förstår vad min släkt säger här! Bara nickar och ler, när jag väl försöker prata thailändska tycker dem de är roligt, vilket gör att jag blivit blyg.
Det finns bra stunder här men mest tråkiga och dåliga..
Har svårt att hitta något att äta här så blir ibland dålig mat.. Vilket ger mig ångest för jag har kämpat som tusan att komma i form.
Vill bara va hemma i Sverige där jag får träffa mina vänner och va med min pojkvän och ha min rutin. Känns inte värt att va här i värmen.
Jag hoppas hela tiden de blir bättre och jag försöker ha en god min men de är svårt.. Som sagt de går upp och ner.. Förstår inte varför jag känner såhär just i Thailand! Reser hela tiden med vänner och så men de är väl för att här är jag bara med min mamma och med släkten här och när jag reser med vänner så har vi kul och njuter av värmen.. Inte varit i thailand sen jag va 12-13 år..

mina tankar, resor, vardag | |
Upp