Rutiner

Vet jag har varit dålig med mitt bloggandet. Men varit så sjukt upptagen med de nya jobbet och komma in i andra rutiner.


I fredags så fick jag äntligen va med Gisela själv! Kändes som hundra år sedan hon och jag va själva. Alla som känner mig vet jag älskar att vara mycket vänner om man umgås, men ibland behöver man ha lite egen tid med sin bästis! Vi hade en mysig dag på stan med lite shopping innan vi skulle iväg på bio och se 50 shades darker! När vi kom hem så börja vi färga hår och Gisela klippte mig! Super nöjd. Ska börja klippa mig varannan månad, så va beredd Gisela! 

I lördags var jag i Ullared med mina fina tjejer. Super mysig dag! Handlade ganska mycket men tänkte göra ett annat inlägg för det. 

I söndags så hade jag och Viktor en mysig brunch på espresso house sedan passa vi på att handla mat för veckan när vi ändå hade bil. 

Vi ska köra noll kalorier denna veckan vilket är sjukt jobbigt. Mest för jag blir så sötsugen under lingonveckan 🙈 men chokladprotien hjälper lite! Känns skönt också att få in gymmet nu. 

Så idag har jag ätit: 
frukost: 3 kalkon skivor ( är inte så hungrig på morgonen) 
Mellanmål: banan och två kalkon skivor 
Lunch: stekt lax med baby spenat 💪
Middag: protein shake och mer kalkon 🙈 

Får se i slutet av denna veckan om lite muskler vill komma fram under fettet, haha! 

träning& kost, vardag | |
Upp