2017

Nytt år och det är mycket som har hänt under år 2016.

 
Jag va singel och dejtade och festa med vänner. Men det varade inte länge för redan i slutet av februari fick jag träffa min fina man. 
Jag har haft flera jobb! Netto och nille men börjar det nya året med mitt första heltidsjobb och fast lön. Vilket jag ser framemot! 

Har rest med mina fina vänner och gått på flera konserter. 
Såg Beyonce live för första gången och de är något jag aldrig glömmer! 

Kämpat med att ta mitt körkort med tredje gången på teorin och jag hade mitt körkort!! 

Sa upp min lägenhet och flytta ihop med Viktor! Vi har inte fått ordning här än men snart! 
Jag har även kämpat med träning, gått ner mer än 10 kilo och är så stolt över mig själv!

Fick även flyga till Thailand jag inte ha varit på i 10 år så det var en upplevelse att få se Thailand igen men nästa gång vill jag åka med mina kära vänner.

Ser framemot 2017 men det kommer bli svårt att slå 2016! 


mina tankar, resor, shopping& skönhet, vardag | |
Upp