Busy Day

Idag har jag haft en mysig dag med Gisela! Gick till stan och växla pengar för åker iväg på torsdag!! 


Sen möte jag upp Gisela, sedan rör vi oss till barnmorskan för de va dags att förnya mina P-piller men är ju för gammal för ungdomsmottagningen nu så fick gå till en privat. 
Trodde det skulle bli jätte dyrt att betala för ett "läkarbesök" och för P-pillerna men det visade sig vara gratis tills jag är 26 år! 

Efter besöket traska vi oss in mot stan igen och jag shoppa lite mycket igen 🙈 
Men när man får tre löner tycker jag man kan unna sig lite! 
Efter en stund på stan var det dags för Gisela att tatuera sig! Hon bad ju mig skissa hennes tatuering och blir så stolt och glad att någon vill ha min skiss som en tatuering! 

Klockan 17:00 mötte jag upp en annan vän,Pillan! För att fika och uppdatera oss lite! Shoppade även mer med henne... Haha. Efter någon timme så var jag tvungen att få och gymma! Blev ett jätte bra pass! 

Därefter möte jag upp Gisela igen när hon va klar och åkte hem med henne och myst framför tv:n. Har dock bara suttit och fixar till hål/slitningar på mina jeans! 
Köper inte slitna jeans för 500kr haha nej jag köper nya jeans för 300kr och sliter dem själv... 

shopping& skönhet, vardag | |
Upp