Lördag

Ganska skönt att jobba helg på Skånetrafiken! Det ringer inte så mycket på helger så vi hade jätte kul på jobb. Snacka, kolla roliga youtube klipps! Tiden gick super fort! 


Efter jobb träffa jag Gisela och Jessika lite snabbt i stan innan jag fick ta en snabb runda på gymmet. Men bättre än inget. 

Köpte hem thaimat till mig och Viktor, sen har vi haft mysigt hemma med serie och massa tända ljus. 

Då och då har jag fått springa ner och sälja grejer. Kläder som är för stora för mig osv. Känner efter Ullared hade jag inte mycket pengar kvar till att shoppa kläder vilket jag behöver för allt sitter löst på mig! 
Så tänkte nä lika bra att sälja de jag inte kan använda och använda dem pengar till shopping! 
(Känner mig sjukt ekonomisk🙈😂) 
Men ändå fått ihop 500kr nu! 💪💰💰

shopping& skönhet, vardag | |
Upp