Shopping

I fredags så var jag ganska upptagen! Träffa mamma i stan och följde sedan med henne hem där jag skulle fira pappa med en middag. Därefter hade vi filmkväll i kyrkan. Men såg bara två filmer och gick sedan och  la mig i min egna säng. 


Lördag förmiddag träffa jag Jessika och Gisela. Vi åkte ut till Staffanstorp där vi gick på dollarstore! Rekommenderar det för dem har massa inredning och skölj medel osv för en riktigt billig peng! 

Handlade även hem nytt smink i med jag tog i sönder två av mina puder och en är nästan helt slut. Så vi åkte till friismarknaden och köpte billigt smink! 

Lördagskväll träffa vi Viktors kollega o hans flickvän som vi sedan spelade shufflebord med. De var värdigt trevligt men jag märkte att både jag och Viktor tål inte att dricka lika mycket längre. Vi blev typ fulla direkt, haha! Så vi var ganska trötte efter shuffle, så istället för att festa vidare beslöt vi oss för att åka hem! 

inredning, shopping& skönhet, vardag | |
Upp